Eenmaal, andermaal… niet uitverkocht

Maar het scheelt wel aan inkomsten, bestemd voor biomedische ME-research, als je nog vóór a.s. maandag een of meer setjes van deze prachtige kaarten bestelt. Dan wordt het door 12ME ingezamelde totaalbedrag overgemaakt naar de Open Medicine Foundation en door gulle gevers verdrievoudigd…

Voor een setje van 6 kaarten, inclusief gekleurde enveloppen en verzendkosten, betaal je slechts €10,=!! Voor 2 setjes €18,= en voor 3 setjes €24,= Zowel in Belgie als in Nederland. Deze prachtige kunstkaarten zijn ook uitermate geschikt als kerstkaart. Je kunt ze iemand natuurlijk ook kado doen.

Ze zijn weergaven van 6 schilderijen van Mascha Delena, zelf ME-patiënte, en ook de achterkant is fraai bedrukt. Bovendien stelde Mascha uit de opbrengst van 1 van haar verkochte schilderijen € 1000,= ter beschikking aan deze fondsenwerving.

Stuur een mailtje naar info@12me.be met je gegevens en we sturen de kaartjes naar je op. Je kan het bedrag overschrijven op BE60 0689 4372 7070 tav 12ME met de mededeling ‘kaartjes Delena’. 

Daarnaast verkoopt 12ME leuke gepersonaliseerde hangers van je huisdier(en) voor in de kerstboom.

Ook is het de moeite waard om even te kijken of de kerstinkopen die toch al op het lijstje stonden van je familie of vrienden zónder extra kosten eventueel via bij Trooper aangesloten bedrijven kunnen worden aangeschaft. Dan gaat een deel van het aankoopbedrag – gemiddeld 5%- ook naar 12ME en de OMF. Alle info vind je hier.

Het totaal aan de Open Medicine Foundation overgemaakte bedrag wordt in de loop van volgende week bekend gemaakt.

ME Centraal en 12ME wensen jou en de jouwen alvast zo aangenaam mogelijke dagen. Met zoveel mogelijke inachtneming van je grenzen. Anders betaal je daar wél eigenlijk teveel voor.

Plaats een reactie